La Obra Social de La Caixa colabora con la Fundación Andrés Marcio aportando 2.996,28 euros para el Proyecto Alpha 300.

• 2013-12-20

Con esta ayuda se podrá comprar un aparato Alpha 300 de la compañía AIR LIQUIDE, lo que permitirá evaluar si su utilización en niños con esta patología, u otras similares, mejoran su capacidad respiratoria y se reducen las hospitalizaciones por afectación del sistema respiratorio.

Vivamus ultrices posuere mauris vel cursus. Curabitur bibendum erat vel risus dapibus ornare. Pellentesque imperdiet lacus eu metus scelerisque, vitae blandit sapien feugiat. Pellentesque consequat tempor rhoncus. Sed massa nisi, porttitor in nisl nec, dictum tempus risus. Proin malesuada lorem id urna vestibulum, vitae sodales purus fermentum. In facilisis eu neque sed placerat. Nam volutpat nulla sem, non scelerisque velit venenatis nec. Maecenas non volutpat massa. Integer bibendum auctor felis, quis vehicula orci feugiat lobortis. Praesent aliquet risus eleifend augue rhoncus porta. Suspendisse orci tortor, euismod vel pulvinar vitae, adipiscing ut enim. Etiam elementum id turpis ac egestas. Suspendisse potenti. Ut quis interdum nunc.

Ut nec quam rhoncus, porta justo sed, tempor felis. Praesent iaculis nunc sed aliquet vestibulum. Aliquam ac purus leo. Donec non gravida arcu. Vestibulum fringilla nibh in orci varius, et ultrices felis pharetra. Morbi sagittis magna id elit viverra euismod. Donec fermentum lectus vel egestas vestibulum. Pellentesque in condimentum purus. Nam volutpat nulla sem, non scelerisque velit venenatis nec. Maecenas non volutpat massa. Integer bibendum auctor felis, quis vehicula orci feugiat lobortis. Praesent aliquet risus eleifend augue rhoncus porta. Suspendisse orci tortor, euismod vel pulvinar vitae, adipiscing ut enim. Etiam elementum id turpis ac egestas. Suspendisse potenti. Ut quis interdum nunc.